Equipu: lupa binocular y otros apaños

   Un aparatu col que nun pue pasar el científicu amateur ye una bona lupa binocular. La so utilidá ye pergrande, y de xuru que va pasar munches hores colos güeyos apegaos a los sos oculares, mirando infinidá de pequeñes cosines, y descubriendo los detallinos perpequeños qu’escapen de la nuesa vista porcaz. 


La lupa binocular, una más na familia

   Cuantayá que merqué la mía, y anque nun ye como les modernes que tienen cámara dixital pa conectala a l’ordenador y asemeyar lo que tas viendo, tán más que rentabilizaes les perres que gasté daquella (les d’anguaño son muncho más barates y de más calidá). 
   


   Mercárala pa usala na identificación de los cráneos de micromamíferos que s’atopen nes egagrópiles (unes pelotes de restos ensin dixerir que regolden les aves) de curuxa, pues ye posible saber cuála especie ye mirando-y la forma de les mueles; poro, bien ceo, vi que les posibilidaes d’usu yeren infinites. Teo mirao con ella tou tipu de coses, desde plantes, piezes de tou tipu, texíos, alimentos, pelo, reloxes, de tou... Si m’entruguen nun sedría a dicir cuántes son les hores de lupa que teo feches, pues en cuantes qu’averes los güeyos a les lentes el tiempu esnala...
Molares d'un mur
Texía de lycra de los mios calzones de correr
Cristales de zucre, y manches de café

Caltrio que munchos nun se pueden permitir una inversión d’ente 300-600 euros, que ye lo que val güei una lupa binocular de calidá media, ye por eso que discurrí una manera de facer una lupa dixital, por menos de 20 euros. Pa ello nun nos fae falta más que una webcam. Pa usala pa esti fin, amás nun tenemos que facer muncho, namás qu’averala a lo que queremos ver ampliáu y enfocar l’oxetu col oxetivu d’ella. Sicasí podemos montala dalguna manera asemeyada a les lupes comerciales pa da-y más utilidá, como fici yo, por exemplu.

   



















  Con esti sistema, ye verdá que nun tenemos tantos aumentos como una lupa comercial, ya que suelen tener ente 20 y 40 aumentos, mentantes que cola webcam podemos aumentar unos 10 (anque si ye de bona resolución podemos meter zoom a la semeya), poro de xuru que va ser un preséu bien valible, cola ventaxa de qu’al ser dixital vamos poder asemeyar toles amueses que nos pete. D’una u otra manera encamiento a los amateurs de la ciencia a que averen los sos güeyos a les cosines y quisicosines que nos arrodien.

Treslluz d'una fueya d'ocalitu

Mandíbula de saltapraos

Comentarios